Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2009

Χελλοου? Ζεις ή κλανεις?

Μερικες φορες, οταν μιλαω στο msn, σκεφτομαι τι να κανει ο μαλακας ο απεναντι μου. Και τοτε τον ρωταω: "Ζεις ή κλανεις?"
Η φραση αυτη για την πλακα μας σημαινει προφανως, αν παρακολουθεις αυτα που σου λεω. Σε γενικες γραμμες ομως για μενα, εχει μια βαθυτερη εννοια. Ακομα δεν ξερω πως μου ηρθε να κατσω να το αναλυσω αυτο. Ισως γτ νιωθω τελικα την ελλειψη εμπνευσης και θελω να γραψω κατι. Το υποσχεθηκα κιολας. Πφφφφ, βαρεθηκα. Ισως τελικα να το διαγραψω. Αλλα πως θα το μαθετε?
Εστω.
Μιλουσα λοιπον για την βαθυτερη εννοια που εχει για μενα. Και σκεφτομαι πως το ζεις ή κλανεις, ως τοσο αστεια εκφραση, μπορει να εχει σημασια. Αν ζεις ή αν θαβεις μυγες και δεν κανεις τιποτα. Αν τα ξυνεις, αν εφαρμοζεις τη φιλοσοφια του ταβανιου, αν εισαι τοσο αναισθητος που καταντας ωχαδερφικος. Αν τελικα η ζωη εχει καταντησει αφορητα μονοτονη και καθημερινη και ατελης και αθλια, που θες μοναχα να τα παρατησεις ολα και να σηκωθεις να φυγεις απο τον πλανητη. Οπως ελεγε και η divine Εστελλα, σταματηστε τη γη, να κατεβω. Ακομα δεν ξερω τι κανω εδω, ενω μου εχουν μεινει 3 λεπτα μοναχα. Ισως ο στοχος μου ειναι να σε βαλω σε σκεψεις εσενα που διαβαζεις. Ισως να διαγραψω το κειμενο ως μια αποτυχια. Ισως παλι, να βρεις 2 λεπτα για την Connie και να γραψεις ενα γαμημενο σχολιο. Ας ειναι. Θα το ποσταρω. Και τα συμπερασματα δικα σας.... :)


ΥΓ: Καντε μου ρε σεις μια χαρη να ταισετε τα ψαρακια μου. 10 τα εχω. Φαινονται παντα πεινασμενα. Φιλια πολλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: