Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

I 've watched you change...

...Into a fly
I looked away
You were on fire

I watched a change
In you
It's like you never
Had wings
Now you feel
So Alive
I've watched you change

I took you home
Set you on the glass
I pulled off your wings
Then I laughed


It's like you never
Had wings ahhh ahh ahhh

I look at the cross
Then I look away
Give you the gun
Blow me away

And so on, and so forth...


Καλησπέρα. Μετά από τόσο καιρό, νιώθω ζωντανή... μέσα στην νέκρα μου νιώθω ζωντανή.
Αλλαγές... σκοτεινές, μα αλλαγές.

Με ιδιαίτερη χαρά καλοσωρίζω πάλι την μουσική μου... την μουσική που τόσο καιρό είχα ξεχάσει. Το απόκοσμο σκοτάδι μου...

Σαν τον Λεστάτ και γω, ξυπνάω μετά από έναν μεγάλο ύπνο... και αυτό που βλέπω μου αρέσει.

Σκοτάδι.

I took you home
Set you on the glass
I pulled off your wings
Then I laughed


Don't play with me... cause you know what is gonna happen...
I feel strong... I feel... alive...

Καλή σας μέρα... στην αιώνια νύχτα μου...

:)

25 σχόλια:

Creep είπε...

ΥΓ: Στην ανάρτησή "Ο Ουίλλιαμ και η Χώρα του Πλην" πρόσθεσα μία εικόνα που έψαχνα καιρό.

elena porcupine είπε...

Καλημέρα, καλημέρα!Όπως και να 'σαι, όπως και να νιώθεις, εμένα προσωπικά μου φτάνει κι ένα μικρό σου χαμόγελο!Μου χαμογέλασες γλυκούλα μου? :-)

Rohanne είπε...

Καλημέρα βαμπιράκι. Welcome to the club :P Το κομμάτι υπέροχο <3

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα καληνύχτας
καληνύχτα καλημέρας

Κατάλαβες;

Είμαι σίγουρη πως ναι!

φιλί

Virus είπε...

Καλά όλο template αλλάζεις εσύ; :P (για κάθε κακιασμένο σχόλιο υπάρχει ένα κακιασμένο αντι-σχόλιο)

Rea είπε...

μενα δε μου αρεσει το τραγουδι παντως :ρ
αλλα ναι σαφως καλυτερο απο την σιχαμενη αηδια που χεις να ακουγεται οταν σε περνουμε τλφ :ρ

γουελκαμ μπακ!

Prisoned Soul είπε...

Πολύ μ' αρέσει η αλλαγή!!!!
Χαίρομαι που νιώθεις ζωντανή, έστω και έτσι, έχει μεγάλη σημασία ξέρεις...

Φιλάκια!!!

Creep είπε...

Χμ... δεν μπορείς να πεις πως ήταν το πιο ευτυχισμένο ή καλοπροαίρετο χαμόγελο του κόσμου, αλλά ναι, χαμογέλασα...
Να έχεις μια όμορφη μέρα...

Creep είπε...

Ας πούμε Rip, πως είχα καιρό να θυμηθώ τον υπέροχο αυτό κόσμο.
Των κακών βαμπίρ. ;)
I am pleased... Have a nice day.

Creep είπε...

Κατάλαβα Κούλα μου...
Enjoy the mixpod. ;)

Creep είπε...

Ασταμάτητα, εξευγενισμένε ψεύτη μου...
Και όχι, δεν θα γίνω κακιά. Δεν βρίσκω τον λόγο. :)

Creep είπε...

Να μάθεις να σου αρέσει. Αλλιώς δεν σου ξαναμιλώ. *σνομπ*
Καλά, για το τλφ το χω πει 4141923 φορές: Όταν έβαλα αυτή τη βλακεία δεν ήξερα πως να την βγάλω. :Ρ
You know you love me *χίπυ*

Creep είπε...

Το σκοτάδι ζωντανεύει...
Θα τα πούμε. ;)

D.Angel είπε...

Πολλές γλυκές καλησπέρες από μένα!
Φιλιά πολλά
Σμουατς

Kος Μηδενικός είπε...

Απαπα σκοτάδια...καμιά λάμπα δεν έχει εδώ;

:-)

Creep είπε...

Σκοτεινές καλησπέρες από την μεριά μου...

Creep είπε...

Όχι. Δεν έχει λάμπα. Γιατί μου αρέσει... :)

Sinner είπε...

Thanks to Γιαννα, ειχα δει αυτην την ταινια... xD

Το σκοταδι δεν ειναι απαραιτητα κακο με την καμια. Εχει κι αυτο τις χαρες του. ;)

Creep είπε...

Όχι απλά χαρές... αλλά απολαύσεις.
Καλό σου απόγευμα. :)

Fly είπε...

Με άγγιξες... Αυτή η ταινία σημαίνει πολλά για 'μένα... Ευχαριστώ που μου τα θύμησες πριν τα ξεχάσω =)

Καλημέρα, και πρόσεχε στον ήλιο... Πρόσεχε μην καείς...

Ανώνυμος είπε...

Και η σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού, εξακολουθεί να είναι φεγγάρι πάντως.
Δηλαδή τώρα δεν θα φοράμε γυαλιά ηλίου και θα κυκλοφορούμε με πυτζάμες; Νύχτα, γαρ. :P

Creep είπε...

Και για μένα σήμαινε πολλά... έτυχε να θυμηθώ το Forsaken... μετά άκουσα κι άλλο κομμάτι από την ταινία... κι άλλο, κι άλλο... μέχρι που κατέβασα πάλι την ταινία. Τέτοια αριστουργήματα δεν τα πετάμε.
Καλό σου απόγευμα.
ΥΓ: Το σκέφτομαι σοβαρά να μην κυκλοφορώ καθόλου την μέρα. :Ρ
Προσπαθώ τουλάχιστον. Με τις αυπνίες ξυπνάω απόγευμα και κοιμάμαι πρωί...

Creep είπε...

Όχι ρε συ, θα φοράτε μαύρες κάπες και μπότες, θα φαίνεστε χλωμοί και θα πίνετε αίμα με ηδονική ευχαρίστηση. :Ρ
Νύχτα, γαρ. :Ρ

Εκείνος είπε...

Η μουσική είναι φάρμακο...

Creep είπε...

Η μουσική είναι έκφραση. Για μένα είναι τα πάντα.
Καλό απόγευμα. :)