Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Ερωτήσεις. Ερωτήσεις παντού! :Ρ

Λοιπόοοοοοοοοοον! Καλησπέρα κόσμε!
Καλησπέρα στην υφήλιο, θερμούς χαιρετισμούς στους φίλτατους θαυμαστές μου!



Οκ, ας ξεκινήσω με την ανάρτηση. :Ρ

Όπως βλέπετε τελευταία είμαι τελείως στα ντάουν μου (μάναααααααμ, δεν μπορώ χωρίς αυτόν, ψώνια, πονάω, ψώνια, ίντερνετ, ψώνια, and so on :P) έτσι λέω να αφήσω τον ωχαδελφισμό μου ελεύθερο να καλπάσει ως την άκρη του ορίζοντα μιάς και είναι της ηλικίας και της περίστασης.

Βρήκα λοιπόν ένα ερωτηματολόγιο το οποίο προσφέρεται ακριβώς για κάψιμο, που σημαίνει πως σήμερα θα γελάσουμε.

Αποκλειστική συνέντευξη του Royal Majesty εαυτού μου, prepare yourselves!

1. Όνομα: Κοίτα... όχι, κοίτα, πραγματικά είναι μπερδεμένο το πράμα. Πολλοί με ξέρουν ως Creep. Από κει και πέρα υπάρχει και το θέμα με ένα φόρουμ στο οποίο έμπαινα κάποτε περισσότερο, στο οποίο έχω πολλάααα ονόματα. (Λόγω της πολλαπλής προσωπικότητας. :Ρ) Ξεκίνησε ως Connie Cullen, μετά το στρεψα σε Κόνι Ζάντρια Ριντλ, Κώνστανς (ο Σίμος είναι ο ΜΌΝΟΣ που μπορεί να με λέει Κωνστάνς -όνομα και αυτό, γαλλίδας πόρνης. :Ρ. Όχι πως δεν έχω παίξει την γαλλίδα πόρνη με τον παλιό μου κολλητό τον Γιώργο στην κατασκήνωση στα Πετροκέρασα. :Ρ Σίμο, shut up. :@) Από κεί και πέρα το ξαναγύρισα σε Κόνι Κάλλεν αλλά βλέποντας πως τα Κουλλένια αν και νόστιμα είναι μούφα, αποφάσισα να το αφήσω σκέτο Κόνι, μέχρι που μία μέρα αποφάσισα το Morgan Le Fay. Soοοοοοοοο totally me. Αλλά το Creep παραμένει. Κοινώς όμως, με λένε Κόννι. Από κει και πέρα, το όνομα με το οποίο με βάφτισε η καλή μου η μανούλα (<---I need my Vallium. Είπα καλό λόγο για τη μάνα μου) είναι το ένα, και μοναδικό, και θρυλικό Κωνσταντίνα. Hurray!
Update: Η καλή βαφτισημιά μου μου θύμισε και το θρυλικό Σοκόνι. :Ρ
Και μιάς και το θυμήθηκα, να προσθέσω και το Βυθόνι, ονομασία που έλαβα από ένα ξωτικό, πως το λένε να δεις...; Α, ναι, Μέρλιν. :Ρ

2. Γενέθλια: 1.9.93 Επική ημερομηνία, ο Παρθένος είναι το πιο εγωιστικό, κάφρικο και ψωνίστικο ζώδιο έβερ. Για αυτό ακριβώς με λατρεύω. Γιατί ξέρω τι σκατοχαρακτήρας είμαι. :Ρ
Ένσταση, η μάνα μου με μισεί. Με έβγαλε από την κοιλιά της 15 μέρες νωρίτερα για να μην κάνει εγγραφές στο φροντιστήριό της με κοιλιά βαρέλι. (Κι ας βγήκα 3 κιλά και 300 γραμμάρια. σνιφ)

3. Ζώδιο: Είπαμε. ΠΑΡΘΕΝΟΣ. (Όχι ότι μένει ποτέ ο Παρθένος παρθένος. Β) ) Περισσότερες πληροφορίες στο μπλογκ της Ρέας της μικρής. :Ρ 2 ολόκληρες αναρτήσεις με ζώδια! :Ρ

4. Χρώμα μαλλιών: Μελί. *πσςς*

5. Χρώμα ματιών: Likewise *φσς*

6. Έχεις ερωτευτεί ποτέ; Μακάρι να μην είχα ερωτευτεί ποτέ, αλλά να είχα αγαπήσει. Πφ, προχωράω, this is after all μία κάφρικη ανάρτηση, σωστά; (Σωστά, σκάσε και συνέχα. Υστερία στα πλήθη!)

7. Είδος μουσικής που ακούς; ΑΠΟ ΟΛΑ. Εκτός από τα γελοία σκυλάδια, τεκτόνικ, τρανς ελέκτρο and all that crap. Α! Και κάτι άλλο. ΜΙΣΩ τον Justin Bibier! Θάνατος! Μυγόσκατο θα μου πεις εσύ για έρωτα!

8. Χαρακτήρας Disney/Warner Bross: Εντελώς μεροληπτική η κρίση μου, δεν έχει μέρα που είδα το Toy story. Λατρεύω Buzz. Και ο Woody καλός είναι, ο Buzz όμως έχει γαματότερο χιούμορ. :Ρ
To infinity... and beyond! (RE: Reach for the sky! :P)

9. Ποιος φίλος/φίλη σου μένει πιο μακριά; Η Χριστιάννα. Κύπρο. Δεν είναι κιόλας πως είμαστε κολλητές, αλλά ναι, μένει Κύπρο. Το ίδιο και η Μαριλένα... Βέβαια, όταν λες μακρυά, έχει σημασία πως το εννοείς. Πιο μακρυά μένει ο Σίμος. Εκατομμύρια χιλιόμετρα μακρυά...

10. Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις; Πολλά. Εκείνα τα λίγα δευτερόλεπτα πριν σε χτυπήσει η πραγματικότητα είμαι πράγματι μία καταξιωμένη καλλιτέχνις και επιστήμονας, άλλες φορές νιώθω πως μπορώ να σκοτώσω μία ορδή κακών βαμπίρ, άλλες πάλι σκέφτομαι εντελώς άκυρα πράματα, ή τα όνειρά μου. Εκείνον όμως σπάνια πια. Δεν έρχεται...

11. Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι; Εδώ και αρκετό καιρό την πεντάλφα που είχα τάξει αλλού αλλά δεν έτυχε ποτέ να δώσω. Παλιότερα, την στρατιωτική του ταυτότητα, αλλά έπρεπε να σταματήσω να την φοράω. Καιρός ήταν πια... ίσως θα πρεπε να του την γυρίσω. Από κει και πέρα, κυκλοφορώ με όλα μου τα όργανα, τα χέρια μου, τα πόδια μου, τον τεράστιο, πλήρως ενημερωμένο, ανοιχτόμυαλο και κίνκυ εγκέφαλό μου, και φυσικά την μαύρη, πετρωμένη, δηλητηριασμένη από δίψα για εξουσιά καρδιά μου. (Μέσα στην μπηχτή και σήμερα. Εύγε!)

12. Τι έχεις στον τοίχο σου; Αίμα. Σαν τι να χω δηλαδή; Αφίσες; Θέλε. Κανένα είδωλο δεν μπορεί να επισκιάσει εμένα. Πφ, αν βγει πάντως αφίσα με την Rose Hathaway, θα την βάλω ως ισάξιά μου. :Ρ Ίσως να βάλω και μία της Katherine Pierce. Η αλήθεια είναι πως αν αρχίσω να κολλάω αφίσες δεν θα μείνει χιλιοστό ελεύθερο. Συγκροτήματα, ταινίες (LotR <3) και πολλάαααα άλλα. Είμαι ανάμεσα σε αυτό και στο να γεμίσω όλους τους τοίχους με πίνακες ή να αρχίσω να σχεδιάζω αναρριχώμενες τριανταφυλλιές. Πάντα το θελα.

13. Τι έχεις κάτω απ’ το κρεβάτι σου; Σκόνη. Ο_Ο

14. Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει, τι θα έκανες; Α, αυτό μου χει συμβεί και το αγνόησα εντελώς. Την επόμενη φορά, αν η σπείρα βιαστών έρθει στο δωμάτιό μου, πρώτα θα τελειώσω ό, τι geekness κάνω στο pc και μετά θα ασχοληθώ μαζί τους. Στην τελική ο βιασμός δεν είναι βιασμός αν συναινούν όλοι. Θα περάσω καλά. :Ρ

15. Αγαπημένος αριθμός: 3 Β). Πσς, αμέσως όλοι σας. :Ρ Το 13 για προσωπικούς λόγους. Το 4 πάντα μου φαινόταν σπαστικό, αλλά το 8 ακόμα περισσότερο. Δεν έχω κάποια προτίμηση. Ίσως κάτι με πολλά μηδενικά από πίσω.

16. Αγαπημένο όνομα: Do I really need to answer that question? *rolling eyes*
Αν και δεν λέω όχι στο Adrian. Ο τύπος είναι ο νέος Kaname. <3

17. Τα χόμπυ σου: Πολλά. Από μουσική (κάτι το οποίο περιλαμβάνει μουσική, μουσική, μουσική και μουσική), τέχνη σε κάθε μορφή, μέχρι και μελέτη blueprints ή ναυπηγική. Δεν λέω όμως όχι σε πολεμικές τέχνες. Πρέπει επιτέλους να μάθω. :Ρ Τότε μόνο θα γίνω πραγματικός φύλακας των θνητών βρυκολάκων! Ζήτω! Είμαστε ήρωες!

18. Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα; Πολλά μέρη. Για αρχή ας κάνω ταξίδι σε κάθε χιλιοστό του πλανήτη (χωρίς πλάκα όμως) και μετά μάλλον στην παραλία με τον Σίμο.

19. Μια ευχή για το μέλλον: Πολλά ρωτάς. Μία ευχή; Θέλω 100 ευχές.

20. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποια εποχή θα πήγαινες; Βικτωριανή. Αν είχα την ευκαιρία, θα ξεκινούσα από την προιστορία. Θέλω να τα δώ όλα μέχρι το σήμερα. Να δω όλες τις εποχές, την τέχνη, την τεχνολογία, τα πάντα.-

21. Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: Σβήνω την φωτιά. Με τίποτα δεν θα άφηνα τα βιβλία που υπάρχουν στο σπίτι να καούν. Ο αδερφός και η φουκαριάρα η μάνα μου ας πάθουν ό, τι θέλουν. Μακρυά όμως από τα βιβλία. Και το σκυλί μου.-

22. Αγαπημένο λουλούδι: Λευκή ροδόδαφνη. Είναι και δηλητηριώδης. Αλλιώς ένα scarlet carson δε με χαλάει. Ούτε μία γαρδένια...

23. Αγαπημένη σειρά: Πολλές. 24 by far βέβαια, αλλά είναι πολλές.

24. Αγαπημένη ταινία: Χμ. Πολλές και αυτές. :/ Amelie ίσως.

25. Αγαπημένο τραγούδι: Ούτε αυτό νομίζω θέλει απάντηση. *rolling eyes again*\

26. Aγαπημένο βιβλίο: Πολλά λέμε. Αυτή την περίοδο Vampire Academy. Εντελώς διαφορετικό από την pop κουλτούρα που έχει απλωθεί μετά το λυκόφως. Όχι πως είναι άσχημο και αυτό. Κάποτε το λάτρευα. Πλέον τρώγεται απλώς.

27. Αγαπημένο ζώο: Εγώ και ο Σίμος. Καλύπτουμε κάθε είδος, και ειδικά τα γουρούνια που έχουν 30 λεπτά οργασμό. Βέβαια δεν λέω όχι και στην Παναγίτσα τον ιππόκαμπο, που για να εκσπερματώσει πρέπει να το αποκεφαλίσει το θηλυκό. Το πάνω κεφάλι πάντα.

28. Αγαπημένο ρούχο: Τα ρούχα του έρωτα. Γυμνιά. :Ρ
Βασικά όχι, το πουκάμισο. Κάνει μία γραμμή...

29. Αγαπημένος καλλιτέχνης: Άντε πάλι...
Ας πω Depp.

30. Αγαπημένο χρώμα: Μαύρο, γκρί, μπλε... το καθένα έχει διαφορετική αξία για μένα. Ένας όμως είναι ο βασιλιάς. ΠΡΑΣΙΝΟ.-
Και όσοι του γκρίφιντορ δεν το αντέχετε, τσακίδια.

31. Αγαπημένο φαγητό: Θες απάντηση; Το γλυφιτζούρι. Πάρτα και σκάσε.

32. Με ποιον χαρακτήρα από cartoon ταυτίζεσαι; Δεν το χω πολυσκεφτεί... με τον Ντέξτερ ίσως. :Ρ

33. Κακή συνήθεια: Αναρίθμητες. Δεν φαντάζομαι να περιμένετε να τις γράψω. Μεγαλύτερος εθισμός μου ο κυνισμός.

34. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει: Τα πάντα όλα. Ασχέτως του τρόπου με τον οποίο τα χρησιμοποιώ.

35. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει: Το ίδιο. ;)

36. Συνηθισμένη ατάκα: Fuck off. Ναι, είμαι αγαθό παιδί εγώ.

37. Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις: Ηθοποιός, τραγουδίστρια, rocket scientist. Πολλάαααααααα...

38. Μεγαλύτερος φόβος: Ο καθρέφτης. Και όσοι με κοιτάνε πίσω από αυτόν περιμένοντας να καμφθώ από αυτό που βλέπω.

39. Η καλύτερη pizza: Dude, I am a sucker for peperoni.


Φτάνουν, δεν φτάνουν;
Φτάνουν.

Όσοι ακόμα έχετε ερωτήσεις για την περσόνα μου, οι 683727834 ατζέντες μου θα μου τις μεταφέρουν από το μέιλ μου.

Κλείνω με ένα βιντεάκι και μιά αφιέρωση.
Η ανάρτηση αυτή πάει στον Αντρέα και τον Λάζαρο, και το βίντεο επίσης στον Αντρέα, ο οποίος τώρα θα αναγκαστεί να το δει *evil* αλλά και σε όσους από εσάς μέσα σας κρύβετε έναν καμμένο εγκέφαλο...


14 σχόλια:

Raven είπε...

Αγαπητή,

Όντας μια καλή Σαμαρείτισα είπα να σχολιάσω στο ταπεινό σου μπλογκ να πάρει δόξα!

Οι απαντήσεις σου μπορώ να πω πώς καθηλώνουν.

Αυτος ο γ@@@@ ο Κανάμε τι μου λεει :Ρ

Είσαι μια πολλαπλή προσωπικότητα με πολλά όνοματα και πορωμενη με το Ακαντεμί.. (Αντέ να μας πάρουν και μας καλή μου Rose)

Μια φιλή 560 χιλομετρά μακρία

ΥΓ : Τα φιλιά μου στον ωραίο σου Ρώσσο :Ρ :Ρ

Creep είπε...

Dear, dear Cold hearted bitch #2

Σαφώς και θα μου δώσεις τα φώτα σου, έτσι; :Ρ
Και σαφώς και οι απαντήσεις μου καθηλώνουν. :Ρ Αφού είμαι και γω μία cold hearted bitch. :Ρ
Ο Κάναμε κάτι μου λέει πως κάτι κάναμε με αυτόν... :Ρ
Τι θεός και αυτός. :Ρ

Αχ, να ταν αληθινός ο Ντιμίτρι. Και άντε στο διάολο όλοι οι υπόλοιπο. :@

ΥΓ: Θα σε πάρουν, θα σε πάρουν. :Ρ

Ανώνυμος είπε...

Eνδιαφερουσα προσωπικοτητα creepακι

Αλλα μη με προκαλεις να κανω ερωτησεις!

Θα τελειωσουμε αυριο και μισω τους δημοσιογραφους για να το παιξω δημοσιογραφισκη!

φιλιά πολλά ατιθασο πλάσμα!

Creep είπε...

Δώσε, δώσε! :Ρ Να χω κάτι να γράφω στην μιζέρια μου. :Ρ Βαρέθηκα να αναλύω θεωρείες και συναισθήματα. :Ρ
Καλό μας απόγευμα, αγαπητή!

Ανώνυμος είπε...

χαχα... και παλι μας εκανες να γελασουμε!

Εισαι πολλαπλη προσωπικοτητα, οντως.... ;)

Οσο για την ατακα, κρατα την, πολυ καλη, μην την αλλαξεις....! :D

χαχαχα...

Καλο βραδυ ;)

Rea είπε...

πωπω δεν την παλευεις μια :ρ

Creep είπε...

Σήμα κατετεθέν. :Ρ
Χαιρετίσματα και στους 2! ;)

Creep είπε...

Άσε ρε, μιλάμε έχω κάψει φλάντζα. :Ρ
Καλό απόγευμα. :Ρ

Sinner είπε...

Ρε Κόνι ειλικρινά προτιμώ τόσο πολύ αυτή την πλευρά σου!

Θέλουμε ι άλλες τέτοιες αναρτήσεις!!!! :Ρ

Creep είπε...

Ευχαριστώ πολύ Ανθή, μην ξεχνάς όμως πως ό, τι έχω πει, το εννοώ. ;)
Και σε αντίθεση με άλλους, το εννοώ για τον εαυτό μου. Όχι για να καλύψω κενά αλλωνών.

Fleur είπε...

Ξεχασες στα ονοματα σου το Σοκονι :|

Και εγω Βικτωριανη εποχη θα πηγαινα :D

Creep είπε...

Αμάν! Ωσάν δεν ντρέπομαι. :|
Fixed. ;)

Ανώνυμος είπε...

Σε μένα και λες μόνο για σένα;
δεν παίζει να έχει ξαναγίνει αυτό :Ο

Creep είπε...

Βασικά όπως σου εξήγησα, εσύ είσαι ασήμαντος, το σημαντικό της ανάρτησης είναι το κάφρικο στοιχείο. πσςς
Άντε στα γιου γκι ο σου