Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010

Βραβειάκι

Κάτι αναπάντεχο... με κάνει ακόμα πιο δυστυχισμένη ακόμα και αν δε θα έπρεπε, ακόμα και αν αυτό θα έπρεπε να μου φέρνει χαμόγελο στα χείλη, να είναι αναγνώριση της όποιας προσπάθειάς μου εδώ μέσα.
Πραγματικά δεν το αξίζω, μα ευχαριστώ την Venus και το Συκάκι(ίσως και κάποιος άλλος, δεν ξέρω) οι οποίες μου έδωσαν το Sunshine Award για bloggers. Ειρωνία, μόνο ηλιαχτίδα δεν θυμίζει το μπλογκ μουή εγώ η ίδια. Στην όποια περίπτωση, και πάλι ευχαριστώ.

Με την σειρά μου θα δώσω και γω το βραβείο σε ακόμα καλύτερους μπλόγκερς.
Marcy
Our Dreamland: Fleur, Poisonous, Dream Girl
Dream Girl
Nathaniel
Unidentified
Venus
Ένα παιδί μετράει τα άστρα Επιτέλους βάλε μουσική. :Ρ
Γυναικείες στάχτες Εδώ στέκομαι να πω κάτι. Το συγκεκριμένο blog με ενέταξε σε αυτή την μεγάλη παρέα. Και σας ευχαριστώ.
Dreamcatcher aka Lizzy
Poisonous_touch
Merlin
Estella
Και δω στέκομαι για λίγο... Μαρία σε ευχαριστώ που μου έδωσες το έναυσμα να γίνω μπλόγκερ. Χαζό αίσθημα, ίσως άτοπο, μα σε ευχαριστώ. :)


Αυτά από μένα.
Οδηγίες:
να το αναρτήσουμε στο blog μας
να το χαρίσουμε με τη σειρά μας σε άλλα 12 blogs
να ανακοινώσουμε σε ποιά blogs το χαρίζουμε
και να αναρτήσουμε τα links αυτών των blogs

6 σχόλια:

fly είπε...

Ευχαριστώ, να 'σαι καλά:Ρ

Creep είπε...

Μπα; ^^
Τα λέμε, άτιμε. :)

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ πάρα πολυ!!!

Να είσια καλα!

Creep είπε...

^Άργησες. Το παίρνω πίσω το βραβείο. Β)
Φιλάκια πολλά, Μερλινάκο. :Ρ

Fleur είπε...

Θενκια Κοννι!!<3

Creep είπε...

Σειρά σου να κάνεις το ίδιο. :D